מירי רגב: "אנשים צריכים לשבת בעוצר ולחכות להחלטת חמאס?"

    אסתי פלד 1 Comment on מירי רגב: "אנשים צריכים לשבת בעוצר ולחכות להחלטת חמאס?"

    השרה לשעבר ח"כ מירי רגב לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אין ראש ממשלה, אלא פקיד זוטר שנבהל מכל דבר, לא זוכרת מציאות כזו, אנשים יושבים בעוצר ומחכים לראות מה חמאס יעשה. לא שוחחתי עם גפני, אני שמחה שהוא אמר את דבריו בצורה מאוד ברורה שהפרטנר היחיד זה הליכוד ונתניהו"

    צילום: פלאש90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ מירי רגב שוחח הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, ותקפה את ראש הממשלה על רקע המצב בדרום: "אין ראש ממשלה, אלא פקיד זוטר שנבהל מכל דבר. אנשים יושבים בעוצר ומחכים לראות מה חמאס יעשה. אנחנו לא היינו מגיעים למציאות הזו".

    לדבריה "צה"ל עוקב מקרוב ויודע מתי לאפשר לתושבים את שגרת החיים, אבל יש כאן ממשלה מתרפסת שעובדת אצל עבאס ולכן זו המציאות. אני לא זוכרת מציאות כזו ששמים אנשים במעצר בית עד שחמאס יחליט איך מתנהלים. מעניין אם תושבי תל אביב היו יושבים כך בעוצר".

    היא התייחסה לסערות סביב יו"ר דגל התורה: "לא שוחחתי עם גפני. אני שמחה שהוא אמר את דבריו בצורה מאוד ברורה שהפרטנר היחיד זה הליכוד ונתניהו. צריך להתרכז בהוצאת האנשים מהבית".

    עוד אמרה רגב: "מאוד קשה לאנשים עם יוקר המחיה, עם חוסר הביטחון האישי. אנשים חוששים להניף את דגל ישראל. גם הפגיעה בזהות היהודית מאוד כואבת לאנשים. אנשים רוצים ממשלה יציבה וחוששים משיתוף פעולה עם הערבים בכנסת. איזו בושה שליברמן מעלה את המיסים כשיש לנו עודפים בקופה".

    היא הוסיפה: "זה ברור שצריך להחזיר את הגאווה הלאומית. ראש ממשלה לא מגיע לכותל כי הסיפור היהודי לא מעניין אותו. יש כאן פגיעה בזהות היהודית. הם רוצים להפוך את מדינת ישראל למדינת כל אזרחיה. זה השמאל. מי שרוצה מדינה יהודית חייב לתת לנו את הכוח. אנחנו כאן כי מדינה יהודית יש רק אחת, אם לא נשמור על הזהות היהודית… דמוקרטיות יש מספיק בעולם".



    1 תגובות

    מיין תגובות